Cadeautjes nieuwjaar

Hey
Hebben jullie veel cadeautjes gekregen?? Nou ik anders wel! Vandaag toon ik jullie een paar van mijn cadeautjes.

image

UGG’s jeej. Eindelijk een paar lekker, warme ugg’s. Ik wou eerst de gewone lichtbruine, maar opeens kwam ik deze tegen in de Carmi. Dit zijn de classic short ugg’s in beige/roos.

image

Kaartjes in alle maten! Van elke prent zijn er 2 en nog een klein kaartje. Dit is leuk voor bij een cadeautje te steken.Van… HEMA!

image

Dit zakje heb ik bij de centjes van mijn tante gekregen. Een soort mini toiletzak veronderstel ik.

image

Deze 4 sweetie lipglossen hebben niet alleen een ander doosje, ze hebben ook een andere geur en smaak. Deze heb ik gevonden in het zakje met de kikker.

image

Dit ziet er nogal raar uit, maar …

image

Vanbinnen zitten er bloemen met zaadjes in die dan zelf ook bloemen worden. Echte bloemetjes. Deze komen van Sissy-Boys.

image

Dankje zusje

image

Deze 2 schriftjes heb ik ook gekregen van mama en papa. Hier ga ik leuke momentjes in neerpennen en leuke dingetjes in plakken. Deze komen natuurlijk van de HEMA.

image

Parfum!
Deze aux de toilet van maison scotch ruikt zo lekker. Hij was nog maar een paar weekjes binnen en ik kon me er niet aan weerstaan. Dus heb ik deze gekocht om dan als cadeau van mijn nonkel te krijgen. Hij ruikt een beetje naar appel en is lekker fris. Zeker een aanrader als cadeautje of gewoon voor jezelf.

image

Rarara, wat zit hier in?

image

Verfjes! Een beetje raar, maar wel kei schattig! Ook van SISSY- BOYS. Dankje broertje

image

DIY DECORATION
HEMA, wat ben ik toch blij dat jij bestaat! Een cadeautje versieren met de decoratie van Hema zal zeker lukken.

image

Thermo ondergoed ook van Hema is voor te gaan skiën natuurlijk.

image

En tot slot een leuke trui van Baker Bridge. Misschien niet zo duidelijk, maar hij is zwart. Deze kun je vinden in de winkel zelf (Baker Bridge) of in as adventure. Hij bestaat ook in groen, licht roze en donker blauw (tot zover ik weet :P).

Kusjes Lotte

Geef een reactie

