MIJN SCHOONHEIDSVOORBEELDEN…

Hey

Hebben jullie ook mensen waar jullie in het vak beauty naar opkijken? Disfordazzle & dazzlevlogs, Bethany Mota en Mila Buffels zijn een paar van mijn voorbeelden. Laten we beginnen bij Mila Buffels.

Mila is mijn beste vriendin en ik kijk echt naar haar op. Zij heeft ook een blog. @mybeautyagent.wordpress.comcropped-4444444444444

Bijna iedere dag zet ze iets op haar blog. Altijd leuke en nieuwe dingen. Berichten waar je nieuwsgierig in gaat piepen en dan weer iets verrassends ziet. Soms iets over beauty, lifestyle of gewoon de nieuwste nieuwtjes die je door haar te weten komt. Ik kijk er altijd naar uit tot er een nieuw bericht op haar blog komt. Zij had voor mij een blog en zo kwam ik op het idee om ook een blog te starten. Je moet haar zeker volgen, want als je dat niet doet, bega je een sérieuze fout!

mila blog mila primark

DISFORDAZZLE & DAZZLEVLOGS

disfordazzle

diana leeflang Diana Leeflang, blogger van disfordazzle en vlogger van dazzlevlogs, maakt zo’n leuke filmpjes/vlogs. Ik kijk héél hard naar haar op. Ik abonneer haar YouTube kanaal en WOW! Ze is in de 20 en maakt de leukste video’s van heel de wereld. Ze brengt me veel op ideeën en dat vind ik geweldig!
Instagram → disfordazzle

BETHANY MOTA

blog bethany motaimage

Ze is amper 19 à 20 jaar en is al modeontwerpster. Ik heb haar ook leren kennen door Mila. Ze bedenkt leuke en creatieve dingen, zoals leuke ontbijtjes, toffe ideeën voor feestjes … en zet die dan ook op haar YouTube kanaal → Bethany Mota.
Instagram → bethanynoelm

blog -> bethany-mota.com

image

Tot gauw!

kussies Lotte

Geef een reactie

