Fotografie

Hey allemaal,
Jullie weten dat misschien nog niet, maar ik hou ontzettend veel van fotografie. Fotografie is een deeltje van mijn leven geworden. Het begint allemaal met een gsm, dan een camera enzoverder. Eender waar je ook bent, je trekt overal foto’s. Soms zelfs zoveel in een vakantie dat na een week je geheugen al vol staat. Vandaag laat ik jullie enkele beelden zien die ik zelf getrokken heb. Er komt nog een 2de en misschien een 3de bericht waar ik jullie echte foto’s laat zien, maar vandaag alleen foto’s die toevallig nog op mijn gsm stonden. Het is jullie misschien wel al op gevallen dat ik super veel zwart/wit foto’s trek, maar dat doe ik alleen op mijn gsm. Om foto’s te bewerken gebruik ik Picfx (1,99 euro), Moldiv, Retrica en Photo Editor. Gewoon snelle foto’s maken doe ik gewoon met de camera en ook wel dikwijls met Retrica, zo als je wel kan zien.

imageimageimageimageimageimageimage

Zo dit waren nog maar enkele gewone fotootjes…

Later komt meer!

Kusjes Lotte
X

Geef een reactie

