interior

Hey allemaal

Vandaag vertel ik jullie een beetje meer van mijn kijk op interieur. Ik ga jullie aan de hand van enkele foto’s een beetjes meer uitleg geven over wat ik er speels, mooi, leuk … aan vind. Veel kijk plezier!

SLAAPKAMER:interior 11

Als ik klein was droomde ik er altijd van een eigen hangmat in mijn kamer te hebben. Nu ik het ook nog leuk vinden om er bijvoorbeeld een boek in te lezen of te bloggen … Zou ik ooit een hangmat kopen dan zou die in zwart of wit zijn, want ik hou enorm veel van zwart en wit!interior 8

Zo’n hangstoel wil ik ook al héél lang, ik ben er zot op! Altijd als ik er eentje zie dan laat ik dat direct aan iedereen weten! Ik vind het dan ook leuk als je er wol in legt en er lekker in kan zitten, maar als decoratie vind ik het ook PERFECT!interior 5

interior 4

interior 3 Ik hou ook ontzettend veel van zo die ‘nachtkastjes’ waar je dan allerlei toffe spulletjes op kan zetten die uiteraard in je interieur passen. Hier zou ik perfect mijn mini cactusjes op kunnen plaatsen, mijn wekker, wat kaarsjes en ga maar door.

WOONKAMER:interior 9 Mijn woonkamer moet later vooral hout, zwart en wit zijn! Natuurlijk moet daar dan ook een lekker, mooi en warm schapenvel in liggen! Een open haard of kachel is bij mij ook altijd welkom! Ook zou ik later zo een zetel (wit, zwart of grijs) waar je zo inzakt of een harde willen hebben.interior 7Ik vind het ook héél leuk een witte, grijze en soms ook zwarte ruimte te vullen, inrichten of te decoreren met leuke, kleine plantjes. Zoals mini cactusjes, GROENE vetplantjes … en dit in een klein wit, zwart of grijs potje.

KEUKEN EN EETKAMER:

interior 13

interior Een eetkamer met een hoog plafond is zalig! En dan ook nog lampen aan een lange draad. Dit zie je veel in koffiehuisjes of andere horeca. Dan vind ik zoals hierboven op de foto die ramen heel er mooi.interior 12 Een bar of eiland met barkrukken vind ik geweldig, zeker als er weer zo van die lampen boven hangen. Ik vind het op de foto ook mooi gedaan met al dat wit enzo.interior 2

Aaaah ik hou van deze stoelen! We hebben deze ook thuis, maar dan in het wit met ook houten poten. Thuis leggen we een zo’n schapenvel op en oooh … dat is zo heerlijk om in te zitten. We hebben deze ook als bureaustoel, maar dan met leuningen voor de armen. Zeker een aanrader als je nieuwe stoelen moet/wil kopen!


interior 10
Dit wil later niet hoor! Ik vond dit gewoon wel cool en leuk bedacht dus wou ik het jullie laten zien! Het is een blad dat vast is gemaakt aan palen en vanboven aan die palen zijn draden vastgemaakt waaraan beneden de stoelen hangen.

BUREAU:

interior 6Als bureau, ideetjes tafel of werktafel … Je kunt ze versieren en opfleuren op verschillende manieren. Bijvoorbeeld alles wit, de mooie stoelen van Eames en dan een versierde muur hoe je het zelf wil! Dit is ook altijd leuk de versieren met cactusjes  en leuke tekeningen of quotes in mooie kaders.

Deze foto’s komen van Pinterest.

Tot de volgende keer!

Lovies and kussies,

Lotte

2 gedachtes over “interior

Plaats een reactie