&Other Stories

Hye,

Gisteren ben ik gaan shoppen in Antwerpen, maar we hebben niet zo veel gekocht. Natuurlijk zijn we naar & other stories geweest! Ik vind dit een SUPER leuke winkel want…

Ze verkopen er niet alleen kleren maar ook schoenen, handtassen, juwelen, kei leuke kousjes, allerlei producten en véél schmink! Nu ga ik jullie tonen wat ik gekocht heb.

 

&Other Stories lipstick verpakking Als eerst deze mooie lipstick, ‘Burdet Orange’ heet hij. Het is een mengeling tussen koraalrood en een beetje knalrood. Mijn mama heeft deze gekocht. Ze had hem in de winkel zelf uitgeprobeerd en hij was prima.

lipstick

 

 

 

 

Dit is hem dus! Een mooi zilveren omhulsel maakt het helemaal af!

 

 

 

 

 

 

& OS concealer pallet Ik heb het ‘Concealer Quad’ gekocht. Met 4 kleuren kan je hem gebruiken voor alle oneffenheden, puistjes, littekens, etc. weg te werken. Ik vind hem top! Stel dat deze opgeraakt en ze hem niet meer verkopen, denk ik dat ik een mailtje zou schrijven naar de maker van dit fantastisch product om te zeggen dat ik er niet mee akkoord ga dat ze het niet meer verkopen. Hopelijk zouden ze dan naar mij luisteren en er opnieuw beginnen maken.

nagellak &OSMijn mama heeft ook nog een nagellak gekozen, wel een felle van kleur. Het is een KNALRODE nagellak! Ik had nooit gedacht dat ze zo’n kleur zou aandoen, maar ik vind het wel een mooie kleur voor op je nagels, want het valt op als je het draagt.

 

 

zakje producten &OS

Dit alles zat in een leuk, klein zakje met een plakbandje van & other stories.

&OS zakjeDit alles zat dan weer in het kei mooie zakje van & other stories.

 

 

 

 

 

 

& other stories Antwerpen => Kotre Gasthuisstraat 17, Antwerpen

Veel shopplezier!

Lovies and kussies

Lotte

Geef een reactie

