WHAT IS ON MY WHISLIST

wishlist

Hey

Het is nu wel een tijdje geleden, maar hier is die dan: mijn volgende artikel! Iedereen heeft een wenslijst of wishlist, daarom ga ik jullie vandaag ‘what is on my wishlist’ laten zien! Ik zou zeggen heel veel kijk- en een beetje leesplezier.

wishes

room look ! mijn kamer een hele andere look geven, want de look van nu is al 3 jaar oud !

macbook ! een MacBook, want hier kun heel goed mee bloggen bijvoorbeeld en jha dat is gewoon super leuk, cool … !

iphone 5s ! een iPhone 5S of 6 !

hangbed ! een (lounge)bed boven een stille rivier of gewoon boven de grond !

canon camera

! een Canon camera, dat wil ik zooo graag !

fotografie

! Een fotografie cursus met vriendinnen !

Afbeeldingsresultaat voor zwarte tas michael kors

! Een Michael Kors handtas, deze heeft mijn mama in het grijs !

make up

! Iedere maand een beauty box thuis krijgen !

new york

parijs

londen

! Een reisje naar Parijs, New York en Londen !

Zo dat was het dan, als ik op nog iets kom laat ik het weten!

Lovies and kussies

Lotte

Geef een reactie

