Songs of the moment

haykes,

Er komen altijd maar nieuwe en nieuwe liedjes. Daarom ga ik jullie vandaag een paar leuke ‘songs of the moment’ laten zien. Ik hou van verschillende genres en dan nu .. de liedjes! Ik kon ze spijtig genoeg niet in dit bericht plaatsen, dus geef ik jullie gewoon de URL.

  1. Iggy Azalea – Fancy (Explicit) ft. Charli XCX

2. Selena Gomez – The Heart Wants What It Wants

3. Carly Rae Jepsen – I Really like you

4. Ksi – Lamborghini (explicit) ft. P Money

5. Iggy Azalea – Black Widow ft. Rita Ora

6. Taylor Swift – Blank Space

7. Jebroer ft. Stepherd Skinto & Jayh – banaan (prod. project money)

8. Fourfiveseconds Rihanna & Kanye west & paul mccartney

9. Hold Back The River – James Bay

10. King – Years and Years

11. Hold My Hand Jess Glynne

12. Love Me Like You Do – Ellie Goulding

13. Sia – Elastic Heart feat. Shia LaBeouf & Maddie Ziegler (Official Video)

14. Sia – Chandelier

15. Sia – She Wolf

16. Sia – Big Girls Cry

Zo dit waren gewoon een paar liedjes die ik nog wel leuk vind!

Lovies and kussies

Lotte xxx

Geef een reactie

