TV!

Hey

Vandaag laat ik mijn lievelings programma’s zien. Ik heb er tegenover anderen niet zo heel veel. Eerlijk, ik kijk wel graag tv, maar soms is het beter om bijvoorbeeld bij mooi weer buiten te spelen/zonnen of gewoon wat relaxen. Ik geef bij ieder programma wat uitleg en een stukje van een leuke aflevering. Veel kijk plezier!!

1. Dance moms

I love dance moms! Ik pak het altijd op en kijk het dan de dag erna of in het weekend. Het gaat over meisjes die heel hard trainen voor hun dans ieder weekend en doen mee aan grote wedstrijden. Nu laat ik een groep’s dans tonen, zodat jullie zien hoe mooi ze wel kunnen dansen.

2. Thuis

Thuis is mijn vast programma ’s avonds, I also love it!

3. Grace’s Anatomy

Dit is een ziekenhuisreeks met straffe verhalen!!

Zo dit was het dan al weer! Hopelijk zijn jullie ook fan van deze programma’s en zou dat nog niet zo zijn, dan is het zeker de moeite waard!

Lovies and kussies

Lotte xx

Geef een reactie

