Happy lights

Hey,

Vandaag ga ik het hebben over happy lights. Deze kleine, kleurige, fleurige lichtjes kocht ik in een leuk winkeltje waar je de bollen in alle kleuren kunt vinden. Ik heb dan ook mijn kleurencombinatie zelf samengesteld.

Zoals de naam het al zegt, wordt je echt blij van deze lichtjes. Vooral in de winter vind ik de lichtjes een super tof item als decoratie, want het maakt de omgeving meteen veel gezelliger. Je zou he bijvoorbeeld kunnen gebruiken om in je kerstboom te hangen. Als je geen kerstboom hebt, vind ik dit een super leuke vervanging. In de winter kan je witte bollen gebruiken. Ook vind ik het super om het in de zomer als decoratie in een boom te hangen.

Β Β 

Lovies and kussies,

Lotte xxx

2 gedachtes over “Happy lights

Geef een reactie

