WE HEART IT

sea collage

Vandaag ga ik het hebben over ‘We Heart It’. Dit is een site of app zoals ‘Pinterest’, als je dit kent, etc. Het is voor iedereen, jong en oud. Iedereen vindt er zijn eigen smaak of stijl.

Wat meer uitleg over ‘We Heart It’:

  • je kan foto’s en video’s harten
  • je kan je eigen heart aanmaken, dit is een album waar je foto’s die je leuk vindt in kan zetten.
  • je kan bij een foto’s een tag plaatsen, als je op die tag klikt krijg je alle foto’s te zien die ook diezelfde tag hebben.
  • je hebt een eigen profiel
  • je kan mensen volgen
  • van foto’s kan je postcards maken en versturen naar iemand die je volgt
  • je kan de foto’s opslagen in je filmrol
  • er zijn verschillende thema’s die je kan ontdekken bv. beach, black and white, beauty etc.
  • Je kunt foto’s van je computer uploaden, maar je kunt ook een speciale I Heart This’ knop aan je Internet browser toevoegen. Zo kan je online een leuke foto in je album zetten door op de knop te drukken.
  • etc.

 

Er valt dus zo veel te doen op ‘We Heart It’, echt een topper!

Ik maakte enkele schermafbeeldingen van mijn We Heart It kanaal:

Schermafbeelding 2015-12-21 om 12.09.21

Schermafbeelding 2015-12-21 om 12.02.37

Mijn album ‘black and white’ is zeker mijn favoriet:Schermafbeelding 2015-12-21 om 12.00.49  Schermafbeelding 2015-12-21 om 11.41.47

Dit is mijn doek (of beter gezegd mijn profiel met mijn albums):Schermafbeelding 2015-12-21 om 11.41.16

Mijn albums:
Schermafbeelding 2015-12-21 om 11.40.40  Schermafbeelding 2015-12-21 om 11.37.55

Dit zijn enkele foto’s die ik leuk vind:

large

blue hair

coconut

dream

glitter

icelolly's

ogen

oog met sterren

oreo

roze schijf

superthumb

white

Tot gauw!

Lovies and kussies 

Lotte xxx

Geef een reactie

